ما برای طراحی سایت حرفه ای برای شما چه می‌کنیم؟
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
ما برای طراحی سایت حرفه ای برای شما چه می‌کنیم؟
چهار شنبه 12 شهريور 1399 ساعت 5:36 | بازدید : 60 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

 

 

ما برای طراحی سایت حرفه ای برای شما چه می‌کنیم؟

کارشناسان ما در راستین وب با آنالیز کسب و کار شما و نیز بازار کاری و روند کار رقبایتان، به طراحی وب سایت حرفه ای برای شما می‌پردازند. یک سایت حرفه ای باید ظاهری مدرن و خلاقانه داشته باشد، با استفاده از آخرین متدهای جهانی طراحی شود، اصول سئو در آن رعایت شود و تمامی امکانات مورد نظر شما را داشته باشد. پشتیبانی حرفه‌ای موضوع مهمی است که برای همه کاربران اهمیت بالایی دارد. فاکتورهای ثانویه بسیار مهمی هم هستند که همه آن ها با رعایت اصول اولیه خود به خود رعایت می‌شوند. به عنوان مثال سرعت بارگزاری سایت نکته مهمی است که وقتی اصول سئو رعایت شود، خود به خود این فاکتور هم برآورده می‌شود. ما با اجرای سایت های حرفه ای برای مشتریان عزیزمان که در کسب و کارهای مختلف فعالیت دارند، بازار کسب و کار ایران را می‌شناسیم و به ثمر رساندن مشاغل مختلف را عملا تجربه کرده‌ایم.

چرا وب سایت باید حرفه ای باشد؟

چون همه وب سایت دارند اما وب سایت حرفه ای ندارند.

تصور کنید شما یک فروشگاه خشکبار دارید. مطمئنا تعداد زیادی از همکاران شما وب سایت دارند. از این تعداد، برخی وب سایت حرفه ای دارند و حسابی روی سایت شان کار می‌کنند و خیلی حسابی هم موفق می‌شوند. شما باید سعی کنید ابتدا هم سطح رقبای حرفه ای تان و پس از آن جلوتر از آن ها در حرکت باشید. پس داشتن یک وب سایت معمولی نمی تواند برای شما راه حل باشد مگر این که حوصله موفق شدن را نداشته باشید!

طراحی یک وب سایت حرفه ای شامل چه ویژگی هایی است؟

یک وب سایت حرفه ای باید ویژگی های زیادی داشته باشد که در این جا به بررسی تعدادی از آن ها می‌پردازیم.

استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا

علم همواره در حال پیشرفت است. بسته به کسب و کار شما، وب سایت حرفه ای مورد نیازتان را با تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی می‌کنیم. فرقی نمی‌کند که لازم است سایت تان کدنویسی شود یا این که نیاز به قالب های آماده می‌باشد، در هر صورت بهترین را به شما ارائه می‌دهیم. هدف ما از این کار این است که وب سایت تان سرعت بالایی داشته باشد، کارایی آن تضمین شده و امنیت بالایی نیز داشته باشد. از بهترین سرورها استفاده می‌کنیم تا وب سایت از همه نظر بی نقص اجرا شود. برای مواردی که نیاز به کد نویسی است با قوی ترین زبان های برنامه نویسی کار می‌کنیم تا در آینده سایت به راحتی قابل توسعه باشد و به مشکل برنخورید.

ظاهر حرفه ای

ظاهرهمیشه اولین چیزی است که به چشم می‌آید. احتمال دارد که بسیاری کسب و کارها حرفه ای باشند اما ظاهر وب سایت شان حرفه ای نباشد. به شما قول می‌دهیم که آن ها به اندازه حرفه ای بودن شان دیده نمی‌شوند و این به دلیل گرافیک نامناسب سایت است که در نتیجه ظاهر معمولی یا حتی  ظاهر بدی به سایت می‌دهد.

در هر تیم طراحی سایت پیشرفته، همیشه باید جایی برای گرافیست های خوش ذوق و ایده پرداز وجود داشته باشد. تصاویر و رنگ های مناسب می تواند برند شما را در ذهن مخاطب جا بیاندازد. یک وب سایت حرفه ای باید ظاهری متمایز و منحصر به فرد داشته باشد که اصول روانشناسی در آن رعایت شود. به یاد داشته باشید که روانشناسی علمی است که در همه‌ی مشاغل باید رعایت شود، چون همه انسان ها تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.

طراحی رسپانسیو ( واکنش گرا)

منظور از طراحی رسپانسیو این است که کاربر بتواند با انواع وسایلی مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل و... با هر سایزی، سایت را به درستی ببیند بدون این که اختلالی در ظاهر آن ایجاد شود. 

تصور کنید وب سایتی را که با کامپیوترتان به خوبی همه قسمت های آن قابل مشاهده است اما وقتی با موبایل می‌خواهید وارد آن وب سایت شوید، همه متون به هم میریزد، نیمی از صفحه ناپدید می‌شود و... در این صورت احتمالا این تجربه، آخرین بازدید شما از آن وب سایت خواهد بود!
با توجه به این که روز به روز بیشتر وقت کاربران با موبایل شان می‌گذرد، آن ها اکثر اوقات وب سایت ها را از طریق موبایل می‌بینند و به همین دلیل طراحی واکنش گرا بسیار مهم تر از قبل است. در ساخت سایت حرفه ای، این مورد باید به خوبی لحاظ شود.

رعایت اصول سئو

یک وب سایت حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جست و جو بهینه باشد. وقتی کاربر وب سایت شما را دوست داشته باشد مطمئنا مشتری شما می‌شود و چه چیزی از این بهتر. 
از آن طرف وقتی موتورهای جست و جو وب سایت شما را حرفه ای تشخیص دهند و آن را دوست داشته باشند، وب سایت را به کاربران زیادی معرفی می‌کنند. دوباره قصه ی مشتری شدن کاربران تکرار می‌شود. این همان دور موفقیت است که هر روز اوضاع کسب و کار شما را بهتر می‌کند. 
نمی‌خواهیم با کلمات تخصصی سر شما را درد بیاوریم. به همین دلیل خیلی ساده می‌گوییم که رعایت اصول سئو یعنی این که :

  • کاربر به راحتی بتواند با سایت کار کند.
  •  معماری سایت به درستی توسط طراحان پیاده شود.
  • بخش های مختلف سایت به آسانی قابل دسترسی باشند. 
  • پس از طراحی سایت هم، در تولید محتوا و همه موارد اصول سئو رعایت شود.

 سایت حرفه‌ای

یک طراحی وب سایت فوق‌العاده می‌تواند همه فرق بین مشتریان شما را ایجاد کند. اولین برداشت مهم است، اما ایجاد تاثیر بصری قوی تنها چیزی نیست که طراحان وب ما درباره آن فکر می‌کنند؛ برای ایجاد وب سایت بی‌نقص برای کسب‌وکار شما، ما باید تجربه کاربر، نام تجاری و حتی روان‌شناسی را در نظر بگیریم!

تیم وب سایت fashion designer هر عنصر از پروژه شما را در نظر می‌گیرد و یک طراحی وب سایت صاف، ساده، و پاسخگو را با زمان بارگیری سریع و یک ظاهر حرفه‌ای عالی ایجاد می‌کند.

طراحی وب

ما از تکنیک‌های طراحی واکنشی استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وب سایت شما خوب به نظر می‌رسد و به طور کامل بر روی صفحه‌های نمایش مختلف عمل می‌کند.

ایجاد نام تجاری

اگر می‌خواهید به مشتریان خود اعتماد کنید، نام تجاری پایدار مهم است. ما برند شما را در کل وب سایت خود حمل خواهیم کرد.

تجربه کاربر

طراحان مجرب ما دقیقاً می‌دانند که چگونه کاربر نهایی را با سفری منسجم و منسجم از صفحه فرود به اینترنت تامین کند.

روان‌شناسی کاربر:

با درک کامل عوامل روان‌شناختی که مشتریان شما را هدایت می‌کنند، ما می‌توانیم یک وب سایت ایجاد کنیم که نتایجی که نیاز دارید را دریافت می‌کند.

موتور جستجو (seo)

وب سایت‌های ما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند؛ بسیاری از مشتریان ما اکنون در نقطه # ۱ برای بزرگ‌ترین کلمات کلیدی خود ظاهر می‌شوند.

آخرین تکنیک‌های کدگذاری

ما هر خط کد خود را با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها برای ایجاد راه‌حل‌های سفارشی که به خوبی عملکرد خوبی دارند، توسعه می‌دهیم.

یکپارچگی وب سایت‌های ارتباط جمعی

همه وب سایت‌هایی که ما ایجاد می‌کنیم به طور کامل با وب سایت‌های ارتباط جمعی ادغام شده‌اند و برای کاربران آسان است که حساب اجتماعی شما را پیدا کرده و دنبال کنند.

سرعت سایت

ما می‌دانیم که چگونه وب سایت‌هایی را طراحی کنیم که به سرعت بارگذاری شوند، و یک تجربه آرام و خوشایند برای کاربران و رباتیک موتور جستجو به طور یک‌سان ایجاد کنند.

تحلیل پیوسته از تجزیه و تحلیل

دنیای طراحی وب همیشه در حال تغییر است - ما عملکرد سایت شما را تحت نظر قرار خواهیم داد و به شما در مورد هر گونه پیشرفتی که می‌تواند ایجاد شود اطلاع خواهیم داد.

منبع

https://www.designer-websites.co.uk/website-design


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 83
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 180
:: بازدید ماه : 180
:: بازدید سال : 353
:: بازدید کلی : 563